sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Kaksviis!

Viime vuonna kirjoitin lapsentasoisesta synttärihuumastani. Allekirjoitan tekstin edelleen.
Eilen juhlittiin ja oli tosi kivaa. Kaikkia tärkeitä tyyppejä, huippuhyvää ruokaa (vaikka itse sanonkin) ja kiva fiilis. Harmitti kuitenkin se, ettei moni sellainen, joka oli sanonut tulevansa, päässyt erinäisistä syistä tulemaan. (Ja pakko myöntää, että myös se, ettei kaikki onnitelleet, joilta olin jotenkin odottanut sitä..) Olen tottakai iloinen kaikista muistamisista ja vieraista, mulla oli ihan huippupäivä!

Päivällä kävin kaupassa. Ostin kaksi siideriä ja myyjä mittaili mua pitkään katseellaan. Lopulta kysyin, miettiikö hän, riittääkö mulla ikä. "Joo, mä tässä vähän mietin." Sanoin, että täytän tänään kaksviis, mutta voin kyllä näyttää paperit. Hän meni vähän noloksi, oli kuitenkin epäillyt mun täysi-ikäisyyttä.. Onnitteli ja kysyi paperit.
Baarissa mun syntymäpäivät huomioitiin ekaa kertaa ikinä! En kyllä ole varma, olenko tuonut sitä kauhean julki koskaan, muta kattoohan ne henkkarit ja siinähän se synttäri näkyy.. Eilen sain drinkkilipun, takana oli oikein käsinkirjotetut onnittelut ja sydän! OOh.

Kaikkia kuitenkin kiinnostaa, miltä nyt tuntuu. Yöllä ihan samalta kuin ennenkin, mutta tähän uuteen ikään herääminen ei ollut kovin nautinnollista juuri tänä aamuna. Noh, ei auta nysväillä, hommiin vaan! Kohta tulee vielä ihania vieraita.

Jaan eilisen ruokaohjeet, kun kykenen laajempaan ajatteluun.

Jatkossa täytän vain 25.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti