keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Partioviikko yllätti

Nyt vietetään partioviikkoa, kuten joka kevät. Koska pääsiäinen oli tänä vuonna niin myöhään, yllätyin partioviikon alkamisesta. Miten se onkin jo nyt? Vaikka toki, se on ollut tiedossa jo kauan-kauan ja se on aina sillä viikolla, kun on Yrjön päivä (tänään!). Hämmennyin silti. Täähän on vielä päivän lyhyempi, kun pääsiäinen vei yhden päivän.
Viime vuonna kirjoitin poikkeuksellisen paljon partiosta. Olen edelleen ylpeä Partio - mikä ihana tekosyy...-tekstistäni. Se kiteyttää harrastukseni niin hyvin, välillä sitä vain onnistuu!
Mun elämässä partioviikko ei tänä vuonna mitenkään erityisesti näy, paitsi sunnuntaina on Kohtaaminen, johon kaikki huipentuu. Ehkä sillee, että tällä viikolla jotenkin alitajuisesti hoitaa partioasioita enemmän kuin tavallisesti, vaikka koko ajanhan mä jotain hoidan..

Ja tein sen taas. Vaihdoin Facebookissa profiilikuvani ihan vähän aikaa sitten ja nyt vaihdoin sen taas, kun halusin täksi viikoksi huivikuvan (sen saman kuin viime vuonna, se on paras partiokuva ikinä mikä mun naamasta on otettu). Oho, ehkä kukaan ei ärsyynny mun jatkuvaan vaihteluun.. Tänä vuonna on julkaistu partioviikko-profiilikuvia, jotka kertovat siitä, mitä partio on, mutta en halunnut sellaista omaani. Haluan säilyttää yksilöllisyyteni, vaikka yhtenäiset kuvat kiva idea onkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti