keskiviikko 21. elokuuta 2013

Hyttiäisiä tarkkailemassa

Tänään oli jännä päivä. Ensin koitettiin bongata ötököitä ikkunasta. Eräs huusi innoissaan "Tuolla on hyttiäinen!", mutta mä en kyllä nähnyt mitään, hyttiäisiä enkä muita.
Myöhemmin tuli ampiaispesän poistaja. Miksi? Miksi se ampiaismies tuli? Miksi? Miksi?

Pyörässä on joku ongelma. En ole oikein perehtynyt pyörän huoltoon, niin en tiedä mikä. Kovasti se naksaa, välillä vähän muuttuu ja välillä puuttuu, mutta pääsääntöisesti naksaa. Aamulla takakumi oli ihan tyhjä, mutta pumppauksen jälkeen se kyllä kesti sen n. 25km päivän aikana. Että mikähän siinäkin on? Sinnikkäästi koitan sillä polkea, toivottavasti ei tee hallaa. Tässä ois kaks työpäivää vielä, sunnuntaina mulle on luvattu pyörän-tsekkaus-apua. Taas, mutta jos tällä kerralla oikeesti onnistais. Mä haluan vielä polkea mahollisimman pitkälle syksyyn enkä halua viiä huoltoon talvea vasten. Pietään siis peukkuja.. Enkä varmasti ole polkenut liikaa, vaikka jotkut kateelliset niin väittävät!

Kuvien muokkaus kärpänen puri sunnuntaina 8-vuotiaaseenkin (onks tää ees sana?). Toki, koska sisko on paras, tai siis sisko ei tod oo, mutta kaikki sen tavarat on. Erään mun ja isän reilun 20vuoden takaisen alkuperäisestä valokuvasta kuvatun otoksen hän muokkasi kirjoittamalla mulle puhekuplan "ah, ah, ah. aah, miten ihanaa olla minä!" Että jep jep.. Pitikö sen jotenkin kuvata mua?

Näihin tunnelmiin, ihania unia itsestään ylpeille! Ja muillekkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti