lauantai 6. huhtikuuta 2013

Ympärillä samat naamat. Ne naamat,joista mä tykkään!

Aamu alkoi kivasti erään pienen ihanan neidin lapsenvahtina. Parasta taisi olla se, kun "täti" sanoi häntä hömpäksi ruokapöydässä. Sen jälkeen kaikki olikin Hömppiä ja piti tehä kaikkea "hömppää" että saisi taas kuulla sen sanan. Jos ei minun suusta, niin hänen omastaan. Onhan se hyvä, että uusia sanoja oppii, pärjää sitten elämässä.. Voi pientä <3.

Tänään on kauan ootettu tyttöjen ilta. Pääsee viettämään aikaa laatuporukassa! Meillä on opiskeluaikainen tyttöporukka, joka pitää tiiviisti yhteyttä. Porukassa on tavallaan tiiviimpi ydin ja sitten muutamia, jotka ovat vaihtelevasti. Välillä nähään kahestaan, välillä kolmistaan tai isommassa porukassa. Yleensä on puheissa ainakin jonkun kanssa joka päivä. Porukkaan on myöhemmin liittynyt muutamia, jotka eivät opiskelleet yhessä. Rakkaita kaikki. Heistä tietää lähes kaiken ja voi puhua kaikesta. Toki osasta enemmän ja osasta vähemmän, mutta tarpeeksi kokeakseen ystävyyttä. Yhessä olemme nähneet ja kokeneet vaikka mitä, mikä olisi yksin tai muussa seurassa ollut ihan eri juttu. Se on tärkeää ja sillä jaksaa melkein mitä vaan. Tietää, että aina joku kuuntelee ja tukee ja ihan mitä vain.
Harmillisesti kaikki eivät pääse tänään mukaan. Mukavia hetkiä myös teille, olette mielessä <3.

Menipäs vakavaksi. Ehkä tästä välittyy, kuinka tärkeitä naisia elämässäni on ja kuinka onnellinen olen siitä, että juuri he siihen kuuluvat. Toivottavasti jaatte edes osan ajatuksistani, olette rakkaita <3.

(Nyt riittää sydämiäkin sitten monen vuoden tarpeisiin.. Ja jopas tässä vaihtuu sijamuodot, mutta ei kai tämä niin vakavaa ole.)

olen nähnyt, olen nähnyt
kuinka niiden iho muuttuu
tiedän kun ne rakastuu
ja kun ne suuttuu
mitä pidemmälle, mitä pidemmälle
mitä pidemmälle mä tuun
sitä huonommin muistan kaiken muun
(Smg - 100km Ouluun)

Tää biisi on vähän niinku me

Puss puss ihanat.


1 kommentti: